Advertiseri

Dispozitive

Este timpul pentru multiscreen și multitasking.

Până în 2017 vor exista 3,6 miliarde de utilizatori de internet, în timp ce jumătate din traficul de pe Internet va proveni de la dispozitivele mobile.

Internetul a schimbat modul în care consumatorii comunică, invaţă, se distrează şi ia decizia de cumpărare. Consumatorii folosesc mai multe dispozitive mobile, postează în mod constant pe Facebook, se uită la TV folosind smartphone-ul, trimit întrebări cu privire la conferințe prin intermediul Twitter și achiziționează bunuri prin scanarea codurilor QR pe afișe din metrou. Deoarece mediul online este in continuă dezvoltare și utilizatorii sunt multitasking, fiecare tactică a campaniei trebuie să se adapteze publicului ţintă.

Dispozitivele mobile au accelerat consumul de media online. Smartphone-urile și tabletele sunt uşor de purtat, simple de utilizat și mai accesibile, oferind astfel acces pentru interactiunea cu utilizatorii, oriunde și oricând .

  • Beneficiile unei campanii de publicitate pe dispozitivele mobile: aplicarea reclamelor similare atât pe desktop cât și pe smartphone-uri, oferă posibilitatea realizarii unei campanii de promovare eficientă și un impact mai puternic pentru branding, cu o frecvență mai mare și consistență a mesajelor publicitare.
  • Targetare: în afară de opțiunile de targetare disponibile pentru dispozitivele desktop, dispozitivele mobile permit geolocalizarea utilizatorilor, dintr-un oraș sau la nivel de stradă, prin intermediul cărora este posibilă livrarea de anunțuri pentru utilizatori, aproape de anumite locații și magazine .
  • Destinații de plasare pentru dispozitivele mobile: anunțurile sunt livrate în aplicațiile pentru smartphone si site-urile mobile,  prin intermediul canalelor de Display, Video, Engagement, Social Media și SEM

 

Httpool multiscreen and multitasking